Monday, September 24, 2007

Om du känner igen kvinnan på bilden...

...gör du det bra...


...och en närbild;


Nej, Daniel har inte slagit mig. Nej, jag har inte sprungit in i en vägg... Orsaken är att jag inte fattat att "allergikatt" betyder "katt man är jävligt allergisk mot". Danne, som också är allergisk hade suttit och kliat denna Devon Rexkatt;


...i flera timmar och inte kännt av någonting. Så hälsade vi på den ikväll och 5 minuter senare satt sprinklersystemet igång och ögonen svällde igen och kliar som GRIIIIS! Just nu ser jag faktiskt ännu värre ut än på bilden. Hoppas det lagt sig till imorgon, annars blir det Operation Solbrillor på jobbet...

2 comments:

kikki said...

OH my god! Det där ser inte skönt ut!!! HOPPAS det går över snabbt...Vilken DUM katt.Och FUL.

Nu ska jag se vem som åker ur Idol.Jag gillar Christoffer mest. Sen Michel och "AndersBlookaliken".

SOV GOTT !om det går med ditt ansikte.(Inser just att jag skrev något om allergichock igår vid den här tiden....)

Nicola said...

Åh herre gud! Inte alls roligt. Hoppas att det blir bättre, FORT! Sådär blir du ju inte ens av vara kissar, och jag håller med Kikki. FUL!