Tuesday, September 11, 2007

If you scrap my back...

...I´ll scrap yours. Eller hur var det nu då? Det känns som att på tisdagar har jag 60% av veckans lektioner. Jag är helt slutkörd. Till råga på allt fick Daniel migrän, scrappingen inställd, så jag fick hämta pojkarna, åka och handla med dom samt laga maten själv med ett blodsocker på minus en ziljarrd. Men nu har det börjat ordna upp sig. Om man bortser från att Alfred droppade en trästol från stående till liggande position-över min stortå. Det kom en tår ur Erika om man säger så. Kan erkänna en och annan svordom också. Scrapadoodle. Fick mig ett gott skratt i bilen på vägen hem från jobbet dock. Thomas Silverminken fick mig att låta som Mötley i "Fånga duvan". Då kom det också tårar ur Erika, men av helt andra orsaker. Som plåster på såren är det 3 avsnitt på raken av Top model.

Now the judges will deliberate which one of you who will be eliminated...

1 comment:

Nicola said...

Tur i oturn för mig att det inte blev nått, var hos Kikki och barnvaktade!:) nästa vecka?