Saturday, September 15, 2007

Jag har fastnat...

...i "Heroes"träsket. Är just nu på avsnitt 15. Lotta, jag håller med, den är bra. Och igår hade vi celebert besök av Thomas, Siri och Märta;


Och håll i er, för här kommer ett kort av Thomas där han ser helt normal ut. Det är nog första och sista gången jag lyckas med det;


Farmor och farfar kom förbi och hämtade Max som ska vara i Valliden i helgen. När han skulle åka sa Daniel åt honom att le för att han skulle bli fin på kortet och så här såg han ut;

Nu, när man sett detta ska det bli extra spännande att se gruppfotot från Bulleri...
Även en bild på mitt vackra Mateusfat som jag fick i födelsedagspresent av brudarna;


Och en bild på mina astrar från rabatten;


Ikväll kommer Anette och Nicola. Vi ska äta fiskgryta med smak av saffran, samt och, kex och frukt.


No comments: