Friday, September 21, 2007

One down...

...998 to go. Idag efter Bulleritjänsten åkte jag och boysarna till Coop för att handla (läs irra runt i timmar och inte hitta didley). På väg dit ser jag 002 och inom 2 minuter ser jag 003. Damn you 001, tänkte jag för mig själv. Efter vad som kändes som broarna runt inne på Coop satte vi oss i bilen igen för att åka hem. Det var massor med bilar runt Rusta som har utförsäljning, och det var där... Det var där den stod, the infamous 001. Volvons blå lackering gnistrade i solskenet och registreringsskylten kallade på mig, och ropade: Erika! Se mig! Och jag såg...

1 comment:

Kikki said...

GRATTIS!

Vet du , med lite dåligt samvete har jag gjort efterforskningar, och fick i fredags veta att det finns en avställd 001 i Nedre Bäck i någon gammal lada. Tänkte att som din syster får jag väl lov att göra ett nattligt inbrott där en höstkväll om du börjar klättra på väggarna. Men nu har du sett den! Första! Grattis igen!