Sunday, September 16, 2007

Jag vill slå ett slag för...

...Sonias Deli-bod. En delikatessbutik med goda ostar och massor med annat. Anette hade köpt diaboliskt goda ostar som vi åt med ett GIbröd som också var inhandlat där. Sedan åt vi fiskgryta med smak av saffran. Och så kaffe och tryfflar på det. Yum!


Nicola och grabbarna Grus var tidigare under dagen ute på ett fotouppdrag;


Ska framkalla inom kort för att ha lite nytt scrapmaterial. Max, farmor och farfar kommer hem snart, men jag måste hinna rätta lite först. Kom på att jag inte har svenska i 8:an förrän på tisdag, så jag har en extra dag på mig. har tagit hem tapetprover och bestämt vilka det blir till vardagsrummet. Gick även in en snabbsväng på "Spets och ting". konstatrerade att jag vill ha exakt allt i den butiken. Suck.

Nu ska jag göra lunch till mig och Affe Affelito, sen ska han sova.

No comments: